Като събитиен мениджър във Forbes съм имала възможността да разговарям с много български бизнес лидери. Много от тях често посочваха липсата на кадри, мотивацията на служителите и задържането им като най-голямата пречка пред това компанията им да расте с по-бързо темпо.
Така се роди идеята за платформа, поощряваща добрите работодателски практики. Опитът ми в създаване на бизнес събития първосигнално ме насочи към конкурс с награди. Но за съжаление, с годините думите „конкурс“ и „награди“ в България са се превърнали в символ на субективност, задоволяване на интереси на спонсори и платено участие.
Затова си зададох въпроса: „Какво може да направи един конкурс максимално обективен?“. Така достигнах до решението служителите да са оценяващите. Едно проучване на Randstad от 2021 г., което изследва работодателските марки, показва, че само 19% от служителите в световен мащаб смятат, че това, което казва работодателят им за себе си, и техният опит в компанията се припокриват.
Исках обаче и това, което правя, да добавя стойност и да подобрява средата, в която живеем. Маркетинговата полза и признание за успех на добрите практики е добър стимул, но не беше достатъчно.
Тогава си спомних за всички истории на български бизнес лидери. Това постави начало на един дълъг път. Работих с учени и психолози, бранд експерти и бизнес консултанти, които ми помогнаха да достигна до идеята за проучване. Добавената му стойност да бъде освен оценка и предоставяне на анализ и препоръки, които участващите компании да могат да приложат веднага. Именно тази постоянно прогресираща идея успя да създаде една иновативна форма на конкурс – обективна, честна и с добавена стойност за бизнеса на участниците.
Вярвам, че BeyondWork има силата да подобри средата и удовлетвореността за всички в компанията, не само за служителите.