ПРАВИЛА ОБЩИ УСЛОВИЯ
Настоящите Правила и Общи условия /наричани по-долу „Общи условия“/ регулират използването от Ваша страна на http://beyondwork.bg /наричано по-долу „BeyondWork”, „Уебсайта“, „Интернет страницата“/ и представляват условия за използването на Уебсайта и услугите, предлагани на http://beyondwork.bg. Поради това е необходимо да ги прочетете внимателно и в случай, че не сте съгласни с тях или част от тях, да преустановите незабавно използването на Интернет страницата и услугите.
I. Предмет на настоящите условия.
1. http://beyondwork.bg е собственост на и се администрира от „БИЙОНД УЪРК“ ЕООД, ЕИК 206421136, със седалище и адрес на управление в Република България, обл. София, общ. Столична, гр. София 1700, р-н „Витоша“, бул. „Симеоновско шосе“ № 110, представлявано от управителя Велина Асенова Куманова, което администрира и управлява Уебсайта.
2. Настоящите условия уреждат отношенията между „БИЙОНД УЪРК“ ЕООД, ЕИК 206421136 и посетителите на Уебсайта /„Посетители“, „Ползватели“, „Вие“, „Вас“/.
3. Общите условия са насочени единствено към търговци. С тях се уреждат отношения само между юридически лица /business-to-business/ и не са насочени към физически лица – потребители.
4. Настоящите Общи условия представляват договор между Вас и BeyondWork, като договорът следва да се счита за сключен от момента на постъпване на плащането по фактурата, съобразно т. 15 и т. 16.
5. С използването на http://beyondwork.bg, включително ползване съдържанието, предлагано на Уебсайта, както и отварянето на Интернет страницата, всеки Посетител декларира, че е запознат с настоящите Общи условия, съгласява се с тях и се задължава да ги спазва.
6. В случай че не сте съгласни с настоящите Общи условия или с част от тях, следва да преустановите използването на Уебсайта.
7. Ако някоя клауза на тези условия бъде обявена за нищожна чрез решение на съответната юрисдикция, останалите клаузи остават в сила.
II. Какви услуги предоставя BeyondWork?
8. BeyondWork дава възможност на работодатели от различни индустрии да изследват нивото на удовлетвореността сред служителите си по отношение на фактори, влияещи на последната.
9. За целта BeyondWork, с помощта на квалифицирани учени и специалисти, е разработило въпросник, съдържащ въпроси, относими към фактори, влияещи на удовлетвореността на служителите, с научно доказана обвързаност с удовлетвореността на работното място. /“Въпросника“/.
10. Въпросникът следва да бъде попълнен от служителите на работодателя, като тяхната самоличност остава напълно анонимна. Така успяваме да съберем качествени и представителни данни, на базата на които Софтуерът зад BeyondWork генерира резултат и данни, върху които екипът ни от експерти предоставя детайлен анализ /“Анализът“/ и препоръка към всяка компания, вземайки предвид всеки един въпрос и мнение. /“Препоръката“/.
11. В Анализът, изготвен за всеки работодател, ще бъдат посочени силни и слаби страни на създадената от него работна среда. Открояват се няколко ключови фактора, които имат силна корелация със задоволеността на служителите, а именно:
1. Заплащане;
2. Кариерно развитие;
3. Овластяване.
4. Нагласи към компанията;
5. Сигурност;
6. Взаимоотношения;
7. Нагласи към лидерите в компанията;
8. Съвпадение на ценности и цели.
12. На база данните, събрани от служителите, и с оглед горепосочените фактори на всеки работодател се предоставя и Препоръката, в която са посочени конкретни действия, които те могат да предприемат, за да подобрят всеки един фактор, влияещ на удовлетвореността на служителите, респективно да подобрят работната среда за всички.
13. Също, на база данните, събрани от служителите, на работодателя се предоставя и сравнителен анализ, който разглежда позицията на работодателя спрямо останалите участници в неговата индустрия, както с оглед всеки от описаните в т. 11 фактори, така и цялостно.
III. Как да се възползвам от услугите на BeyondWork?
14. В случай че сте работодател и искате да се възползвате от изложените в предходната точка услуги, предлагани от BeyondWork, следва на първо място да попълните контактната форма като предоставите следната информация:
- Име на компанията;
- Дейност на компанията;
- Приблизителен брой служители към датата на попълване на контактната форма;
- Индустрия/ сектор, в който се извършва основната дейност;
- Кратко представяне на компанията /до 400 знака/;
- Лице за контакти;
- Телефон за контакти;
- Ел. поща за контакт;
- Лице, което да получи Анализа и Препоръката;
- Юридическо име на компанията;
- ЕИК на компанията;
- МОЛ на компанията;
- Адрес на компанията.
15. В срок от 2 /два/ работни дни от предоставяне на горепосочената информация, BeyondWork ще се свърже с Вас и ще изпрати фактура с посочено възнаграждение за услугите.
16. Възнаграждението за услугата е в размер на 3600 BGN /три хиляди и шестстотин лева/ без ДДС.
17. В срок от 3 /три/ работни дни от извършване на плащането по фактурата от страна на Работодателя или на друга, изрично уговорена с BeyondWork дата, последният ще изпрати на посоченото от Работодателя лице за контакт Въпросника. Въпросникът се предоставя под формата на линк, който следва да бъде изпратен от Вас до всички служители във Вашата компания.
18. Разполагате с 14 дни от изпращането на Въпросника, за да го предоставите на служителите си и те да го попълнят. В случай че сте дружество с над 2000 служители, разполагате с 30 дни от изпращането на Въпросника, за да го предоставите на Вашите служителите си и те да го попълнят. Въпросникът се попълва напълно анонимно и няма да се изискват никакви лични данни от Вашите служители. За да бъде елиминирана възможността за злоупотреби, BeyondWork изисква телефонен номер на служителя, с който да докаже, че е реален и уникален респондент. BeyondWork няма достъп до телефонния номер, тъй като той се верифицира от независим външен софтуер и се превръща в код от букви и цифри, преди да стигне обратно в платформата на BeyondWork.
19. В срок от до 2 /два/ дни, считано от провеждане на събитието по т. 31 от настоящите Общи условия, BeyondWork ще изпрати на посоченото от Вас лице, получаващо резултати от проучване и препоръки.
IV. Условия за възстановяване на възнаграждението
20. В случай че не сте удовлетворени от качеството на предоставените от BeyondWork услуги, BeyondWork може да възстанови в пълен размер възнаграждението, което сте заплатили.
21. За целите на т. 20 Вие се задължавате да изпратите уведомление в писмен вид, като изложите подробни мотиви относно неудовлетвореността си, както и указания относно това как тя може да бъде преодоляна.
22. BeyondWork възстановява сумата в 10-дневен срок от получаване на уведомлението по т. 21 по посочена от Вас банкова сметка, в случай че е намерил мотивите за основателни.
V. Конкурс
23. BeyondWork отличава работодателите с най-висок резултат по бизнес индустрии в страната за изминалата година като организира конкурс /“Конкурсът“/.
24. Конкурсът отличава по един победител от сектор. Секторите, разпознати от Конкурса са следните:
1. Банкови и финансови услуги.
В категорията могат да кандидатстват банки, небанкови финансови институции и финтех компании. Допуска се участие както на български, така и на регистрирани в България представителства на международни финансови институции.
2. Бързооборотни потребителски стоки.
В категорията могат да кандидатстват компании, които се занимават с производство, продажба и/или дистрибуция на бързооборотни потребителски стоки. Допуска се участие както на български, така и на регистрирани в България представителства на международни компании.
3. Изнесени бизнес услуги.
В категорията могат да кандидатстват компании, чиято основна дейност е в сферата на изнесените бизнес процеси (BPO) и следните подсектори: изнесени гласови, финансови, счетоводни процеси и услуги, изнесени услуги в човешките ресурси, центрове за споделени услуги, aутсорсингът на процеси на знания, рисърч, обработка на данни и други изнесени бизнес процеси.
4. Информационни технологии /IT/.
В категорията могат да кандидатстват компании, чиято основна дейност е в сферата на информационните технологии, в т.ч. мрежови и облачни решения, системна архитектура, услуги, администрация и консултация и др.
5. Производство.
В категорията могат да кандидатстват фабрики и заводи от всички икономически сектори – като строителство, селско стопанство, автомобили, основни ресурси (метали, химикали, пластмаси, кристал и стъкло), машиностроене, хардуер, мебели и обзавеждане, бяла и черна техника, стоки за деца и други.
6. Разработка на софтуер.
В категорията могат да кандидатстват компании, чиято основна дейност е разработката на собствени софтуерни продукти и решения.
7. Телекоми и телекомуникации.
В категорията могат да кандидатстват компании, които предоставят мобилни, облачни и/или интернет услуги, както и услуги в сферата на изкуствен интелект, блокчейн, игри и др. Допуска се участие както на български, така и на регистрирани в България представителства на международни компании.
8. Търговия.
В категорията могат да кандидатстват компании, чиято основна дейност е търговия (внос и износ) с потребителски стоки както за краткотрайна, така и за дълготрайна употреба, без ограничения за вида и размера на търговските обекти. Допуска се участието и на компании, които оперират като ексклузивни електронни търговци.
9. Услуги.
В категорията могат да кандидатстват компании, които предлагат услуги във всички икономически сектори, без ограничение на вида или размера на предприятието. Допуска се участие както на български, така и на регистрирани в България представителства на международни компании.
10. Фармация.
В категорията могат да кандидатстват компании, които се занимават с производство, продажба и/или дистрибуция на генерични и оригинални лекарства и лекарствени продукти. Допуска се участие както на български, така и на регистрирани в България представителства на международни компании.
25. Оценката на всяка компания се базира изцяло на обратната връзка от служителите. Процесът по формиране на оценка е напълно автоматизиран и се извършва от софтуер, който не позволява човешка намеса. Всички въпроси, които участват в сформирането на оценка използват четири - степенна скала, която се приравнява към десет - степенна скала. Софтуерът смята средно аритметично за всеки въпрос, фактор и цялостно за проучването. Въпроси, които използват други скали за оценка не участват в сформирането на оценка, а само при сформирането на анализ и препоръки.
26. Във всяка индустрия се отличава по един победител. BeyondWork не оповестява финалисти по индустрии. Във всяка индустрия се обявяват само брой на участниците, без имена на компании. Имената на участниците се обявяват общо за всички индустрии. С участието си в BeyondWork, Вие се съгласявате, че името на Дружеството, както и отличителния знак на компанията /“логото“/, може да бъде използвано от BeyondWork, като бъде оповестявано и поставяно на уебсайта и на други места.
27. Всеки победител получават правото в рамките на една година да се комуникира като „Работодател на годината“ спрямо BeyondWork в своята бизнес индустрия.
28. Победителите получават статуетка и лого, което могат да използват в дигитална, печатна или аутдор среда.
VI. Условия за участие в конкурса.
29. Право на участие и обем на компанията.
В BeyondWork могат да участват всички компании, регистрирани в България, които имат най-малко 50 /петдесет/ служители.
30. Препращане и срок.
Компанията следва да изпрати текст и линк, които BeyondWork е изпратило на посоченото лице за контакт, за участие в проучването към всички служители. След изпращане на мейла от страна на BeyondWork към работодателя, последният разполага със срок от 14, съответно 30 дни да събере отговорите на служителите.
31. Минимум попълнени анкети.
Поне 30% от служителите на компанията трябва да попълнят анкетата. Ако в този период компанията няма достатъчен процент респонденти на анкетата, получава анализ и препоръка от проучването в определения за това срок, но не може да участва в състезанието за награда в своята индустрия.
32. Краен срок.
В Конкурса могат да участва компании, които са попълнили контактната форма за участие или са били номинирани от служител по смисъл на раздел VI от настоящите Общи условия най-късно до 07.04.2023 г.
33. Победители и участници.
Във всяка индустрия BeyondWork отличава по един победител. Няма да бъдат посочени финалисти или полуфиналисти по индустрии.
34. Церемония по награждаване.
Победителите във всяка категория ще бъдат обявени на през м. май на 2023 г., като за целта BeyondWork ще организира събитие по награждаването на победителите.
35. Държава на регистрация.
Допуска се участие както на български, така и на регистрирани в България представителства на международни компании.
36. Необходим брой кандидатури.
В случай че в дадена категория няма четири или повече участници, категорията се канселира и участниците се насочват към някоя/някои от другите категории, подходящи за тях.
37. За събитието работодателите ще бъдат информирани най-късно в 10 /десет/ дневен срок преди датата на последното.
38. Събитието ще бъде отразено и на Уебстраницата.
39. Титлата „Работодател на годината“ спрямо BeyondWork ще се отнася за настоящата година, в която работодателят е награден.
40. В случай че някоя от компаниите, възползвали се от услугите на BeyondWork, не желае да участва в Конкурса, въпреки че отговаря на условията за участие, изложени в раздел V от настоящите Условия, следва изрично да уведоми за това BeyondWork, в писмена форма, чрез електронно съобщение, изпратено до следния имейл адрес: hello@beyondwork.bg в 5 дневния срок след приключване на 14 дневния период за попълване на анкетата.
41. BeyondWork , в качеството си на организатор на Kонкурса запазва правото да дисквалифицира всеки участник, в случай че бъдат забелязани аномалии в попълнението от служителите на участника анкети или бъде засечен опит за манипулация на резултата.
VII. Номинация от служител за участие в конкурса.
42. В случай че служител иска да номинира компанията, в която работи, за участие в Конкурса, може да направи това като попълни контактната форма на Уебсайта и предостави следната информация:
- Юридическо име на компанията;
- Брой служители към датата на номиниране.
43. Всяка компания, регистрирана в България, която има поне 50 служители, може да бъде номинирана от свой служител.
44. Номинацията е анонимна.
45. В срок от 7 /седем/ работни дни BeyondWork ще покани номинираната компания да участва в конкурса чрез електронно съобщение.
VIII. Как софтуерът на BeyondWork генерира оценката на компанията?
46. Сборът на индивидуалните оценки, получени от служителите, по всеки въпрос се разделят на броя участници. Така софтуерът генерира средна оценка за всеки въпрос.
47. Въпросите се разпределят между 8-те фактора, които проучването изследва. Събират се всички крайни оценки за въпросите, относими към даден фактор, и сборът се разделя на броя въпроси. Така софтуерът генерира средна оценка за всеки фактор.
48. Крайната оценка на всяка компания се определя от сбора на средните оценки за всеки фактор, разделен на броя фактори (8). Формирана крайна оценка е между 1 и 10, като 10 е най-високата стойност.
IX. Интелектуална собственост.
49. Информацията в Уебсайта, включително и не само, снимки и графични изображения, текстове, статии, както и софтуерът, и базите данни на Уебсайта са обект на интелектуална собственост. Всички права върху обектите на интелектуална собственост принадлежат на администратора на Уебсайта или на трети лица.
50. Съдържанието на Уебсайта може да бъде използвано само чрез изрично споменаване на източника с директен линк.
51. Вие нямате право да използвате по какъвто и да е начин права на интелектуална и/или индустриална собственост, които са поместени на Уебсайта и не Ви принадлежат, или за които нямате право на използване.
52. За всяко нерегламентирано използване на интелектуална и/или индустриална собственост, потребителите са длъжни да обезщетят съответното лице, чиито права са накърнени.
X. Поверителна информация на Работодателя.
53. Във връзка с изпълнението на задълженията на BeyondWork по настоящите Общи условия, последният ще може да получава достъп до информация, която е поверителна за Работодателя /"Поверителна информация на Работодателя"/. По силата на настоящите Общи условия за Поверителна информация за Работодателя се смятат всички данни, чрез които Работодателят може да бъде разпознат /идентифициран/ от трети лица.
54. BeyondWork запазва своето право да разпространи следната информация след провеждането на събитието по т.31:
- Средно ниво на удовлетвореност на служителите по отношение всеки един от факторите, изброени в т. 11. Средното ниво на удовлетвореност ще бъде разгледано както за всяка индустрия поотделно, така и общо за всички индустрии, разпознати от Конкурса;
- Статистически данни за процент служители във всяка индустрия, посочили определен отговор на всеки един от 74 от въпросите във Въпросника;
- Сравнителен анализ на данните по горепосоченото между индустриите, разпознати от Конкурса;
- Брой на служителите във всяка индустрия и/или общо за всички индустрии, които са посочили конкретен отговор на въпросите от Въпросника;
- Брой на служители във всяка индустрия и/или общо за всички индустрии, които са попълнили Въпросника;
- Други данни, които не идентифицират Работодателя или неговите служители.
55. Достъп до индивидуалните резултати на всеки Работодател, в това число до съдържанието на Анализа, Препоръката и сравнителния анализ, имат единствено от основателят на BeyondWork, учените и софтуерните специалисти, част от екипа на BeyondWork, както и лицето, което Работодателят е посочил като „Лице, което да получи Анализа и Препоръката.“ BeyondWork няма да предоставя достъп до тези данни на служителите на Работодателя.
56. BeyondWork няма да публикува резултати на конкретен Работодател, но запазва правото си да публикува резултати, отнасящи се цялостно за индустрията, към която е квалифициран той.
57. Всички събрани данни посредством проучването на BeyondWork се съхраняват в Microsoft® Azure. Azure защитава данните, като използва различни методи за криптиране, протоколи и алгоритми, включително двойно криптиране.
58. Всички събрани данни посредством проучването на BeyondWork се записват само в платформата за съхранение на Azure и се криптирани чрез 256-битово AES криптиране и са съвместими с FIPS 140-2. Така осигуряваме високо ниво на защита от външни за BeyondWork лица и гарантираме сигурността на данните събрани за компаниите, участващи в проучването.
XI. Поверителна информация на BeyondWork.
59. Във връзка с изпълнението на задълженията на BeyondWork по настоящите Общи условия, Работодателят може да получи достъп до информация, която е поверителна за BeyondWork /"Поверителна информация на BeyondWork"/. По силата на настоящите Общи условия за Поверителна информация за BeyondWork се смята всяка информация по отношение на BeyondWork, която няма отношение към самите цели на BeyondWork или на съответния елемент от последния, и/или за която Работодателят не е получил изричното съгласие на BeyondWork да бъде разпространена, в това число, но не само:
- всяка информация по отношение на Въпросникът, в това число неговото съдържание, метод на изработка и пр.;
- всяка информация по отношение на Препоръката, в това число нейното съдържание, метод на изработка и пр.;
- всяка информация по отношение на сравнителния анализ, предоставян на Работодателя, в това число неговото съдържание, начинът, по които изследва конкретните фактори, метод на изработка и пр.;
- всяка информация по отношение на Конкурса, организиран и провеждан от BeyondWork, в това число, начинът на анализ на данните на клиентите за целите на избор на победител;
- всяка друга информация, която е ясно и по недвусмислен начин обозначена като поверителна писмено или ако е разкрита устно – обозначена като такава, в момента на разкриването й.
XII. Ограничаване на отговорност.
60. http://beyondwork.bg прилага мерки за подсигуряване коректност, актуалност и сигурност на съдържанието в Уебсайта.
61. Ние не гарантираме за постоянна и непрекъсната функционалност на Уебсайта, предлаганите услуги и техническите системи.
62. Ние не носим отговорност пред Ползвателя за непредоставяне на услугите от http://beyondwork.bg при настъпване на обстоятелства извън нашия контрол – в случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет, както и при случай на нерегламентиран достъп или интервенция на трети лица във функционирането на информационната система или сървърите, чрез които функционира Уебсайта.
XIII. Контакти.
63. Всички известия до BeyondWork следва да бъдат изпратени писмено на hello@beyondwork.bg.
XIV. Лични данни
64. Личните данни се обработват съгласно Политиката за поверителност.
XV. Общи разпоредби.
65. Запазваме си правото да извършваме промени в настоящите Общи условия по всяко време, като своевременно публикуваме тези промени в http://beyondwork.bg, заедно със съобщение за така направените промени в Общите условия. Ползвателите ще се считат за уведомени от датата на публикуване на съобщението.
66. Запазваме си правото по всяко време да прекратим всички дейност, свързани с http://beyondwork.bg, като за това не е необходимо да отправяме предупреждение до Ползвателите.
67. Имаме право да въвеждаме допълните ограничения в предвидените в настоящите Общи условия, свързани с ползването на Интернет страницата или отделни части от нейното съдържание, когато липсата на подобни ограничения може да доведе до нарушения на права на интелектуалната собственост на трети лица. Промените влизат в сила в деня на извършването им.
68. Запазваме си правото, че можем по всяко време да спираме достъпа до Уебсайта, в случай на установени софтуерни сривове, инсталационни актуализации, както и при диагностика и други поддръжки.
XVI. Приложим закон и юрисдикция.
69. За всичко неуредено в настоящите Общи условия се прилагат разпоредбите на действащото българско законодателство.
70. Всички възникнали спорове между BeyondWork и Ползвателите ще се разрешават в дух на разбирателство и добра воля. В случай че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове ще се отнасят пред компетентните съдилища в гр. София, съобразно приложимото в Република България законодателство.
Настоящите Общи условия са в сила от 07.03.2023 г.
I. Предмет на настоящите условия.
1. http://beyondwork.bg е собственост на и се администрира от „БИЙОНД УЪРК“ ЕООД, ЕИК 206421136, със седалище и адрес на управление в Република България, обл. София, общ. Столична, гр. София 1700, р-н „Витоша“, бул. „Симеоновско шосе“ № 110, представлявано от управителя Велина Асенова Куманова, което администрира и управлява Уебсайта.
2. Настоящите условия уреждат отношенията между „БИЙОНД УЪРК“ ЕООД, ЕИК 206421136 и посетителите на Уебсайта /„Посетители“, „Ползватели“, „Вие“, „Вас“/.
3. Общите условия са насочени единствено към търговци. С тях се уреждат отношения само между юридически лица /business-to-business/ и не са насочени към физически лица – потребители.
4. Настоящите Общи условия представляват договор между Вас и BeyondWork, като договорът следва да се счита за сключен от момента на постъпване на плащането по фактурата, съобразно т. 15 и т. 16.
5. С използването на http://beyondwork.bg, включително ползване съдържанието, предлагано на Уебсайта, както и отварянето на Интернет страницата, всеки Посетител декларира, че е запознат с настоящите Общи условия, съгласява се с тях и се задължава да ги спазва.
6. В случай че не сте съгласни с настоящите Общи условия или с част от тях, следва да преустановите използването на Уебсайта.
7. Ако някоя клауза на тези условия бъде обявена за нищожна чрез решение на съответната юрисдикция, останалите клаузи остават в сила.
II. Какви услуги предоставя BeyondWork?
8. BeyondWork дава възможност на работодатели от различни индустрии да изследват нивото на удовлетвореността сред служителите си по отношение на фактори, влияещи на последната.
9. За целта BeyondWork, с помощта на квалифицирани учени и специалисти, е разработило въпросник, съдържащ въпроси, относими към фактори, влияещи на удовлетвореността на служителите, с научно доказана обвързаност с удовлетвореността на работното място. /“Въпросника“/.
10. Въпросникът следва да бъде попълнен от служителите на работодателя, като тяхната самоличност остава напълно анонимна. Така успяваме да съберем качествени и представителни данни, на базата на които Софтуерът зад BeyondWork генерира резултат и данни, върху които екипът ни от експерти предоставя детайлен анализ /“Анализът“/ и препоръка към всяка компания, вземайки предвид всеки един въпрос и мнение. /“Препоръката“/.
11. В Анализът, изготвен за всеки работодател, ще бъдат посочени силни и слаби страни на създадената от него работна среда. Открояват се няколко ключови фактора, които имат силна корелация със задоволеността на служителите, а именно:
1. Заплащане;
2. Кариерно развитие;
3. Овластяване.
4. Нагласи към компанията;
5. Сигурност;
6. Взаимоотношения;
7. Нагласи към лидерите в компанията;
8. Съвпадение на ценности и цели.
12. На база данните, събрани от служителите, и с оглед горепосочените фактори на всеки работодател се предоставя и Препоръката, в която са посочени конкретни действия, които те могат да предприемат, за да подобрят всеки един фактор, влияещ на удовлетвореността на служителите, респективно да подобрят работната среда за всички.
13. Също, на база данните, събрани от служителите, на работодателя се предоставя и сравнителен анализ, който разглежда позицията на работодателя спрямо останалите участници в неговата индустрия, както с оглед всеки от описаните в т. 11 фактори, така и цялостно.
III. Как да се възползвам от услугите на BeyondWork?
14. В случай че сте работодател и искате да се възползвате от изложените в предходната точка услуги, предлагани от BeyondWork, следва на първо място да попълните контактната форма като предоставите следната информация:
- Име на компанията;
- Дейност на компанията;
- Приблизителен брой служители към датата на попълване на контактната форма;
- Индустрия/ сектор, в който се извършва основната дейност;
- Кратко представяне на компанията /до 400 знака/;
- Лице за контакти;
- Телефон за контакти;
- Ел. поща за контакт;
- Лице, което да получи Анализа и Препоръката;
- Юридическо име на компанията;
- ЕИК на компанията;
- МОЛ на компанията;
- Адрес на компанията.
15. В срок от 2 /два/ работни дни от предоставяне на горепосочената информация, BeyondWork ще се свърже с Вас и ще изпрати фактура с посочено възнаграждение за услугите.
16. Възнаграждението за услугата е в размер на 3600 BGN /три хиляди и шестстотин лева/ без ДДС.
17. В срок от 3 /три/ работни дни от извършване на плащането по фактурата от страна на Работодателя или на друга, изрично уговорена с BeyondWork дата, последният ще изпрати на посоченото от Работодателя лице за контакт Въпросника. Въпросникът се предоставя под формата на линк, който следва да бъде изпратен от Вас до всички служители във Вашата компания.
18. Разполагате с 14 дни от изпращането на Въпросника, за да го предоставите на служителите си и те да го попълнят. В случай че сте дружество с над 2000 служители, разполагате с 30 дни от изпращането на Въпросника, за да го предоставите на Вашите служителите си и те да го попълнят. Въпросникът се попълва напълно анонимно и няма да се изискват никакви лични данни от Вашите служители. За да бъде елиминирана възможността за злоупотреби, BeyondWork изисква телефонен номер на служителя, с който да докаже, че е реален и уникален респондент. BeyondWork няма достъп до телефонния номер, тъй като той се верифицира от независим външен софтуер и се превръща в код от букви и цифри, преди да стигне обратно в платформата на BeyondWork.
19. В срок от до 2 /два/ дни, считано от провеждане на събитието по т. 31 от настоящите Общи условия, BeyondWork ще изпрати на посоченото от Вас лице, получаващо резултати от проучване и препоръки.
IV. Условия за възстановяване на възнаграждението
20. В случай че не сте удовлетворени от качеството на предоставените от BeyondWork услуги, BeyondWork може да възстанови в пълен размер възнаграждението, което сте заплатили.
21. За целите на т. 20 Вие се задължавате да изпратите уведомление в писмен вид, като изложите подробни мотиви относно неудовлетвореността си, както и указания относно това как тя може да бъде преодоляна.
22. BeyondWork възстановява сумата в 10-дневен срок от получаване на уведомлението по т. 21 по посочена от Вас банкова сметка, в случай че е намерил мотивите за основателни.
V. Конкурс
23. BeyondWork отличава работодателите с най-висок резултат по бизнес индустрии в страната за изминалата година като организира конкурс /“Конкурсът“/.
24. Конкурсът отличава по един победител от сектор. Секторите, разпознати от Конкурса са следните:
1. Банкови и финансови услуги.
В категорията могат да кандидатстват банки, небанкови финансови институции и финтех компании. Допуска се участие както на български, така и на регистрирани в България представителства на международни финансови институции.
2. Бързооборотни потребителски стоки.
В категорията могат да кандидатстват компании, които се занимават с производство, продажба и/или дистрибуция на бързооборотни потребителски стоки. Допуска се участие както на български, така и на регистрирани в България представителства на международни компании.
3. Изнесени бизнес услуги.
В категорията могат да кандидатстват компании, чиято основна дейност е в сферата на изнесените бизнес процеси (BPO) и следните подсектори: изнесени гласови, финансови, счетоводни процеси и услуги, изнесени услуги в човешките ресурси, центрове за споделени услуги, aутсорсингът на процеси на знания, рисърч, обработка на данни и други изнесени бизнес процеси.
4. Информационни технологии /IT/.
В категорията могат да кандидатстват компании, чиято основна дейност е в сферата на информационните технологии, в т.ч. мрежови и облачни решения, системна архитектура, услуги, администрация и консултация и др.
5. Производство.
В категорията могат да кандидатстват фабрики и заводи от всички икономически сектори – като строителство, селско стопанство, автомобили, основни ресурси (метали, химикали, пластмаси, кристал и стъкло), машиностроене, хардуер, мебели и обзавеждане, бяла и черна техника, стоки за деца и други.
6. Разработка на софтуер.
В категорията могат да кандидатстват компании, чиято основна дейност е разработката на собствени софтуерни продукти и решения.
7. Телекоми и телекомуникации.
В категорията могат да кандидатстват компании, които предоставят мобилни, облачни и/или интернет услуги, както и услуги в сферата на изкуствен интелект, блокчейн, игри и др. Допуска се участие както на български, така и на регистрирани в България представителства на международни компании.
8. Търговия.
В категорията могат да кандидатстват компании, чиято основна дейност е търговия (внос и износ) с потребителски стоки както за краткотрайна, така и за дълготрайна употреба, без ограничения за вида и размера на търговските обекти. Допуска се участието и на компании, които оперират като ексклузивни електронни търговци.
9. Услуги.
В категорията могат да кандидатстват компании, които предлагат услуги във всички икономически сектори, без ограничение на вида или размера на предприятието. Допуска се участие както на български, така и на регистрирани в България представителства на международни компании.
10. Фармация.
В категорията могат да кандидатстват компании, които се занимават с производство, продажба и/или дистрибуция на генерични и оригинални лекарства и лекарствени продукти. Допуска се участие както на български, така и на регистрирани в България представителства на международни компании.
25. Оценката на всяка компания се базира изцяло на обратната връзка от служителите. Процесът по формиране на оценка е напълно автоматизиран и се извършва от софтуер, който не позволява човешка намеса. Всички въпроси, които участват в сформирането на оценка използват четири - степенна скала, която се приравнява към десет - степенна скала. Софтуерът смята средно аритметично за всеки въпрос, фактор и цялостно за проучването. Въпроси, които използват други скали за оценка не участват в сформирането на оценка, а само при сформирането на анализ и препоръки.
26. Във всяка индустрия се отличава по един победител. BeyondWork не оповестява финалисти по индустрии. Във всяка индустрия се обявяват само брой на участниците, без имена на компании. Имената на участниците се обявяват общо за всички индустрии. С участието си в BeyondWork, Вие се съгласявате, че името на Дружеството, както и отличителния знак на компанията /“логото“/, може да бъде използвано от BeyondWork, като бъде оповестявано и поставяно на уебсайта и на други места.
27. Всеки победител получават правото в рамките на една година да се комуникира като „Работодател на годината“ спрямо BeyondWork в своята бизнес индустрия.
28. Победителите получават статуетка и лого, което могат да използват в дигитална, печатна или аутдор среда.
VI. Условия за участие в конкурса.
29. Право на участие и обем на компанията.
В BeyondWork могат да участват всички компании, регистрирани в България, които имат най-малко 50 /петдесет/ служители.
30. Препращане и срок.
Компанията следва да изпрати текст и линк, които BeyondWork е изпратило на посоченото лице за контакт, за участие в проучването към всички служители. След изпращане на мейла от страна на BeyondWork към работодателя, последният разполага със срок от 14, съответно 30 дни да събере отговорите на служителите.
31. Минимум попълнени анкети.
Поне 30% от служителите на компанията трябва да попълнят анкетата. Ако в този период компанията няма достатъчен процент респонденти на анкетата, получава анализ и препоръка от проучването в определения за това срок, но не може да участва в състезанието за награда в своята индустрия.
32. Краен срок.
В Конкурса могат да участва компании, които са попълнили контактната форма за участие или са били номинирани от служител по смисъл на раздел VI от настоящите Общи условия най-късно до 07.04.2023 г.
33. Победители и участници.
Във всяка индустрия BeyondWork отличава по един победител. Няма да бъдат посочени финалисти или полуфиналисти по индустрии.
34. Церемония по награждаване.
Победителите във всяка категория ще бъдат обявени на през м. май на 2023 г., като за целта BeyondWork ще организира събитие по награждаването на победителите.
35. Държава на регистрация.
Допуска се участие както на български, така и на регистрирани в България представителства на международни компании.
36. Необходим брой кандидатури.
В случай че в дадена категория няма четири или повече участници, категорията се канселира и участниците се насочват към някоя/някои от другите категории, подходящи за тях.
37. За събитието работодателите ще бъдат информирани най-късно в 10 /десет/ дневен срок преди датата на последното.
38. Събитието ще бъде отразено и на Уебстраницата.
39. Титлата „Работодател на годината“ спрямо BeyondWork ще се отнася за настоящата година, в която работодателят е награден.
40. В случай че някоя от компаниите, възползвали се от услугите на BeyondWork, не желае да участва в Конкурса, въпреки че отговаря на условията за участие, изложени в раздел V от настоящите Условия, следва изрично да уведоми за това BeyondWork, в писмена форма, чрез електронно съобщение, изпратено до следния имейл адрес: hello@beyondwork.bg в 5 дневния срок след приключване на 14 дневния период за попълване на анкетата.
41. BeyondWork , в качеството си на организатор на Kонкурса запазва правото да дисквалифицира всеки участник, в случай че бъдат забелязани аномалии в попълнението от служителите на участника анкети или бъде засечен опит за манипулация на резултата.
VII. Номинация от служител за участие в конкурса.
42. В случай че служител иска да номинира компанията, в която работи, за участие в Конкурса, може да направи това като попълни контактната форма на Уебсайта и предостави следната информация:
- Юридическо име на компанията;
- Брой служители към датата на номиниране.
43. Всяка компания, регистрирана в България, която има поне 50 служители, може да бъде номинирана от свой служител.
44. Номинацията е анонимна.
45. В срок от 7 /седем/ работни дни BeyondWork ще покани номинираната компания да участва в конкурса чрез електронно съобщение.
VIII. Как софтуерът на BeyondWork генерира оценката на компанията?
46. Сборът на индивидуалните оценки, получени от служителите, по всеки въпрос се разделят на броя участници. Така софтуерът генерира средна оценка за всеки въпрос.
47. Въпросите се разпределят между 8-те фактора, които проучването изследва. Събират се всички крайни оценки за въпросите, относими към даден фактор, и сборът се разделя на броя въпроси. Така софтуерът генерира средна оценка за всеки фактор.
48. Крайната оценка на всяка компания се определя от сбора на средните оценки за всеки фактор, разделен на броя фактори (8). Формирана крайна оценка е между 1 и 10, като 10 е най-високата стойност.
IX. Интелектуална собственост.
49. Информацията в Уебсайта, включително и не само, снимки и графични изображения, текстове, статии, както и софтуерът, и базите данни на Уебсайта са обект на интелектуална собственост. Всички права върху обектите на интелектуална собственост принадлежат на администратора на Уебсайта или на трети лица.
50. Съдържанието на Уебсайта може да бъде използвано само чрез изрично споменаване на източника с директен линк.
51. Вие нямате право да използвате по какъвто и да е начин права на интелектуална и/или индустриална собственост, които са поместени на Уебсайта и не Ви принадлежат, или за които нямате право на използване.
52. За всяко нерегламентирано използване на интелектуална и/или индустриална собственост, потребителите са длъжни да обезщетят съответното лице, чиито права са накърнени.
X. Поверителна информация на Работодателя.
53. Във връзка с изпълнението на задълженията на BeyondWork по настоящите Общи условия, последният ще може да получава достъп до информация, която е поверителна за Работодателя /"Поверителна информация на Работодателя"/. По силата на настоящите Общи условия за Поверителна информация за Работодателя се смятат всички данни, чрез които Работодателят може да бъде разпознат /идентифициран/ от трети лица.
54. BeyondWork запазва своето право да разпространи следната информация след провеждането на събитието по т.31:
- Средно ниво на удовлетвореност на служителите по отношение всеки един от факторите, изброени в т. 11. Средното ниво на удовлетвореност ще бъде разгледано както за всяка индустрия поотделно, така и общо за всички индустрии, разпознати от Конкурса;
- Статистически данни за процент служители във всяка индустрия, посочили определен отговор на всеки един от 74 от въпросите във Въпросника;
- Сравнителен анализ на данните по горепосоченото между индустриите, разпознати от Конкурса;
- Брой на служителите във всяка индустрия и/или общо за всички индустрии, които са посочили конкретен отговор на въпросите от Въпросника;
- Брой на служители във всяка индустрия и/или общо за всички индустрии, които са попълнили Въпросника;
- Други данни, които не идентифицират Работодателя или неговите служители.
55. Достъп до индивидуалните резултати на всеки Работодател, в това число до съдържанието на Анализа, Препоръката и сравнителния анализ, имат единствено от основателят на BeyondWork, учените и софтуерните специалисти, част от екипа на BeyondWork, както и лицето, което Работодателят е посочил като „Лице, което да получи Анализа и Препоръката.“ BeyondWork няма да предоставя достъп до тези данни на служителите на Работодателя.
56. BeyondWork няма да публикува резултати на конкретен Работодател, но запазва правото си да публикува резултати, отнасящи се цялостно за индустрията, към която е квалифициран той.
57. Всички събрани данни посредством проучването на BeyondWork се съхраняват в Microsoft® Azure. Azure защитава данните, като използва различни методи за криптиране, протоколи и алгоритми, включително двойно криптиране.
58. Всички събрани данни посредством проучването на BeyondWork се записват само в платформата за съхранение на Azure и се криптирани чрез 256-битово AES криптиране и са съвместими с FIPS 140-2. Така осигуряваме високо ниво на защита от външни за BeyondWork лица и гарантираме сигурността на данните събрани за компаниите, участващи в проучването.
XI. Поверителна информация на BeyondWork.
59. Във връзка с изпълнението на задълженията на BeyondWork по настоящите Общи условия, Работодателят може да получи достъп до информация, която е поверителна за BeyondWork /"Поверителна информация на BeyondWork"/. По силата на настоящите Общи условия за Поверителна информация за BeyondWork се смята всяка информация по отношение на BeyondWork, която няма отношение към самите цели на BeyondWork или на съответния елемент от последния, и/или за която Работодателят не е получил изричното съгласие на BeyondWork да бъде разпространена, в това число, но не само:
- всяка информация по отношение на Въпросникът, в това число неговото съдържание, метод на изработка и пр.;
- всяка информация по отношение на Препоръката, в това число нейното съдържание, метод на изработка и пр.;
- всяка информация по отношение на сравнителния анализ, предоставян на Работодателя, в това число неговото съдържание, начинът, по които изследва конкретните фактори, метод на изработка и пр.;
- всяка информация по отношение на Конкурса, организиран и провеждан от BeyondWork, в това число, начинът на анализ на данните на клиентите за целите на избор на победител;
- всяка друга информация, която е ясно и по недвусмислен начин обозначена като поверителна писмено или ако е разкрита устно – обозначена като такава, в момента на разкриването й.
XII. Ограничаване на отговорност.
60. http://beyondwork.bg прилага мерки за подсигуряване коректност, актуалност и сигурност на съдържанието в Уебсайта.
61. Ние не гарантираме за постоянна и непрекъсната функционалност на Уебсайта, предлаганите услуги и техническите системи.
62. Ние не носим отговорност пред Ползвателя за непредоставяне на услугите от http://beyondwork.bg при настъпване на обстоятелства извън нашия контрол – в случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет, както и при случай на нерегламентиран достъп или интервенция на трети лица във функционирането на информационната система или сървърите, чрез които функционира Уебсайта.
XIII. Контакти.
63. Всички известия до BeyondWork следва да бъдат изпратени писмено на hello@beyondwork.bg.
XIV. Лични данни
64. Личните данни се обработват съгласно Политиката за поверителност.
XV. Общи разпоредби.
65. Запазваме си правото да извършваме промени в настоящите Общи условия по всяко време, като своевременно публикуваме тези промени в http://beyondwork.bg, заедно със съобщение за така направените промени в Общите условия. Ползвателите ще се считат за уведомени от датата на публикуване на съобщението.
66. Запазваме си правото по всяко време да прекратим всички дейност, свързани с http://beyondwork.bg, като за това не е необходимо да отправяме предупреждение до Ползвателите.
67. Имаме право да въвеждаме допълните ограничения в предвидените в настоящите Общи условия, свързани с ползването на Интернет страницата или отделни части от нейното съдържание, когато липсата на подобни ограничения може да доведе до нарушения на права на интелектуалната собственост на трети лица. Промените влизат в сила в деня на извършването им.
68. Запазваме си правото, че можем по всяко време да спираме достъпа до Уебсайта, в случай на установени софтуерни сривове, инсталационни актуализации, както и при диагностика и други поддръжки.
XVI. Приложим закон и юрисдикция.
69. За всичко неуредено в настоящите Общи условия се прилагат разпоредбите на действащото българско законодателство.
70. Всички възникнали спорове между BeyondWork и Ползвателите ще се разрешават в дух на разбирателство и добра воля. В случай че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове ще се отнасят пред компетентните съдилища в гр. София, съобразно приложимото в Република България законодателство.
Настоящите Общи условия са в сила от 07.03.2023 г.